Sabtu, 8 Ogos 2009

PERJUMPAAN HARI KELUARGA RAZAK

Pada tarikh 2hb Ogos bertempat di Taman Tasik Perdana...kami waris-waris KKAR (Keluarga Razak) berkumpul bagi membincangkan perjumpaan besar-besaran keturunan Abdul Razak Bin Rostam (atuk sebelah bapak aku) pada 3 hari raya puasa nanti. Ramai jugak yg hadir dari pada mak-mak saudara dan pak-pak saudara, termasuk jugalah sepupu-sepupu dan anak-anak saudara yg tinggal di sekitar lembah klang yg hadir.. Seperti biasa, aku hanya membawa Darniel dan Darlin aje...Mas terpaksa menjaga klinik...so..penat jugaklah menjaga bebudak ni... Makanan pagi tu di bawa oleh Ani (sepupu aku) yg penat memasak nasi lemak..roti canai, bihun pun ada.... Biasalah, bila dah berkumpul ramai-ramai ni...banyak cerita yg keluar...
Abang Long yg sempat berposing disamping pistol power rangersnya
Aku dan Mak Nyak
Darlin dan Daniel

2 ulasan:

YanDarwisy berkata...

Seronok kan kalau kita berkumpul. Rasa bahagia dan hidup kita lebih bermakna. Harap Allah merahmati semuanya....

azieazah berkata...

BC.. aku nak tumpang tui bleh... alaaa aku pun kira ada bau-bau belacan gak dgn ko, kan? kan? hehehe...