Selasa, 30 September 2008

Gaya Anak Dara Papa

Darlin dgn Ucu...

Siaplah Ucu..sapa suruh pipi tu gebu sangat...
Ni sapa sebenarnya yg nak bergambar ni???
Tiada rotan, akar pun berguna...tiada biskut, benda ni pun jadilah...
Ni time bergamabr masa sambutan hari jadi anak Syamsul Ghau Ghau
Belon pun belon lah..janji rockkkk
Senyuman tu yg mahal tu...papa nak marah pun tak jadi...
Pantang dapat steering kereta...macamlah reti bawak
Si Darlin ni pandai bergaya depan kamera....
Jangan jadi model udahlah....
Bergaya dengan tudung mama
Banyak dapat air muka mak aku (depa cakap...aku tak cakap apa-apa)

2 ulasan:

ilaIP berkata...

anak Da'er ni macam Zara..pandai sungguh pose depan camera..alah tomey-tomey dier...

Splitzbz berkata...

meriahnyer raya korang ni..