Isnin, 10 Disember 2007

Dr Maslinor Ismail, lahir pada 23hb Oktober 1971 di Hospital Teluk Intan, Perak. Seorang yang bercita-cita tinggi...terlampau tinggi..tapi mujur aku dah warning supaya jangan sesekali menceburi bidang politik kerana bila saja kita menceburi bidang politik...ia bermakna sebelah kaki kita telah kita letakkan di dalam Neraka Jahanam..(itu pendapat aku..) Ingat lagi masa mula-mula kenal dia ni...masa tu yati kawan dia yg call kawan aku Azman (kami tinggal satu rumah di Kelana Jaya, semasa aku bekerja dengan METRO BUS)..tiba-tiba Azman memberi talipon kepada aku, katanya ada org nak cakap.... Aku ingat lagi ayat pertama dia.. "Maaflah, saya tak tahu apa nak cakap dengan awak" saya cuma menjawab... "kalau u tak tahu apa nak cakap,saya pun tak tahu apa nak dengar"...tak sangka pulak jawapan saya yg macam tu membuat dia ketawa (sebenarnya dia baru lepas menangis sebab rakan-rakan lelaki sekuliahnya mengutuk cara dia berpakaian (mmg cara dia berpakaian dulu lain dari minah-minah medic ni) Disebabkan jawapan tu jugaklah kami berbual lebih dari sejam..mengamuk betul yati masa tu... Itu cerita lama...berapa kali kami putus..dan kalau nak tahu...pada mulanya kami hanya berkawan biasa sahaja..dan yg pertama melafazkan sama ada cinta itu wujud antara kami...ialah dari pihak perempuan...bukan aku yg mulakan... Banyak ranjau duri yg kami tempuhi bersama...rumah tangga mana yg tidak bergoyang...sedangkan lidah pun tergigit..inikan pulak kehidupan suami isteri.... Memang aku ni lelaki...mana lelaki yg tak gatai?...mana lelaki yg tak nakal?...tapi pada aku...wife aku cuma satu..yg aku cintai dan aku ingin hidup bersama cuma satu...terima kasih ayang kerana menjadi teman hidup abang....I LOVE U SO MUCH!!!!

2 ulasan:

ixoraroxi berkata...

amboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...weiiiii sejak bila pulak dr.mas tu jadi model lancome..hehe

Fauziah berkata...

salam abg bad...punyer lama nak menjejak kasih kak mas..windunyer...