Khamis, 20 Disember 2007

Salam Aidul Adha buat semua, pertama kali selepas berkeluarga aku tak berhari raya dengan mak di Teluk Intan, bukan apa, tapi ini adalah pengorbanan seorang suami buat isteri tercintanya yg tak larat duduk lama di dalam kereta...mmg Mas suruh aku balik dengan Daniel aje,tapi takut apa-apa pulak berlaku masa aku balik kampung pulak...
So...aku ambik keputusan..raya di Andalas aje...
Selepas sembahyang raya...aku mandikan Daniel dan bersiap ke rumah Ina...mujo ada ina, taklah lapo perut ni....
Org bergambo raya...si Daniel asyik dengan pedang cahayanya...sbb pedang nilah dia mujo tak kena rotan dengan mamanya sbb dia terlepas cakap yg dia tak seronok main pedang tu, dia nak mainan yg satu lagi...bila dengo aje tu...apa lagi..berleterlah mama dia...bukan murah pedang tu...RM100 lebih harganya..aku dah cakap..Daniel beli yg satu lagi ni, tapi Daniel yg nak jugak pedang tu...so bukan salah papa sayang...
(bermain dgn pedang di rumah ucu di pagi raya haji)

3 ulasan:

bimmer553 berkata...

baru jumpa blog nko black. apa-apa pun tahniah. bagus bagus, sekarang kerabat black dah memblog

ixoraroxi berkata...

ciannnnnnnnnnnnn daniel..kalu tak mau sampai ke petang sakit peyuttt ekk :D

ZUL berkata...

Wah ramai juga kerabat Kampung MMS yang dah memblog ye....