Isnin, 10 Disember 2007

Gambar kenangan keluarga aku, gambar atas tu memang nak tayang no kereta tu AAB 2211 sebab itu kereta baru kami (untuk musim raya tahun tersebut) model TOYOTA KE-30 Dari kiri : Arwah Bapak, Aku, Jun, Azam, Fendy, Mak,Uji(atas dukungan mak)

2 ulasan:

ixoraroxi berkata...

hehehe baru lerrr betul jumpa blog kamu ni...kenapa HITAM bebenor?hahahaha

alidsorento berkata...

hi bro
Salam
bila dah baca hang punya blog ni
terasa sedih, suka, duka,
dan yang penting nya
aku terasa macam RAPAT betul dengan hang
walaupun kita berkawan tak lah lama sangat

lagi satu kalau ada masa
cuba hang baca cerita mamat ni

http://malangthestories.blogspot.com/

boleh tahan gak cerita dia.
menitik airmata di buatnya.

Salam... Ming Glar Bhar.