Sabtu, 8 Disember 2007

Pertama kali Daniel Hissi berjaya mengayuh basikal...03/05/07 bertempat di Taman Permaian Kasut Roda di Tk Intan... Seronok betul dia bila berjaya...tersenyum sahaja...kami yg naik penat mengejarnya..bukan apa..dia bukan reti menggunakan brek lagi.... Sebelum ni kalau kami balik ke Ipoh atau Tk Intan..kereta bateri dia terpaksa kami bawak..mujurlah kami ni pakai MPV..kalau pakai kancil..mahu kena ikat kereta atas kereta..masalah lagi bateri dia cepat kong..last-last bini aku marah aku sbb tak cas... Sekarang ni kami kena bawak basikal ni aje...tak payah nak cas-cas... Kepala tu botak sebab ditarah oleh Atuk di Ipohlah...selalunya aku ajar Daniel..kalau atuk nak gunting rambut..Daniel mesti lari..mentang-mentanglah cucu askar...rambut pun tak boleh panjang sikit...mak aku berapa kali tegur dah...aku buat tak tahu aje..Malas nak gaduh-gaduh benda-benda remeh ni...yg penting bukan rambut aku..aku sorry nak rambut nipis macam askar...sorry..bini aku pun lepas aku tegur jangan rambut pendek sangat...barulah rambut dia panjang sikit...barulah lawa..kalau tidak..rambut aku lagi panjang dari rambut dia...

Tiada ulasan: