Jumaat, 23 Mei 2008

23hb May 2003

Dah 5 tahun dah usia Daniel Hissi Bin Badrul Hisham, anak lelaki sulungku

Adatlah..anak lelaki lasaknya..Tuhan saja yg tahu..Darlin asyik kena buli ajelah..mujurlah Darlin ni jenis garang..berapa kali abg longnya kena jerit dgn Darlin ketika abg longnya cuba mengacaunya..

Sekarang ni pantang bergambar saja..mesti berbagai aksi dia akan tunjukkan..Mas kata abg long ni jegela orgnya...kah kah kah..no komen..cikgu dia pun cakap yg dia ni suka kacau org, kadang2 sampai nangis dibuatnya..(ini aku akui..perangai aku..suka kacau org) Gambar Daniel Hissi dan Darleena (anak FDM)..gaya macho tu..(yg tu ikut maknya..bukan aku..)

4 ulasan:

armjay berkata...

Happy birthday Adik Daniel. Semoga menjadi anak yang soleh dan berjaya serta menjadi kebanggaan ibubapamu.
(pst..Segak sungguh bergambar bersama Darleena tu).

ixoraroxi berkata...

huhu calon menantu..:D..cakaplah kat DANIEL tu elok2..jangan suka kacau orang lain..kesian bebudak lain nanti, kesian ke cikgu gak..hehehe dulu2 aku warning je kat LUQMAN "kalau cikgu komplen, luqman kacau kawan2, ibu rotan & ikat kat tingkap"..Alhamdulillah lepas tu pejah, tak der dah cikgu komplen kat ibu..(acah aje tu warning :D)

ilaIP berkata...

nakal eik abg long..tak elok tu... pape pun budak2 adat ler kan abglong..:)

azieazah berkata...

Rasanyer kalu gitu ghoper perangai.. orang panggey "deghuih".. hehehe

kan BC kan? I like his smile... hmmmm tergoda mak youuu....