Sabtu, 3 Mei 2008

Abang long

Inilah sekolah Daniel Hissi bermula awal tahun depan ...2009...Daniel akan belajar..ADNI KINDERGARTEN...
Daniel dgn gaya machonya bergambar dihadapan sekolah....anak papa lah katakan
Daniel kata dgn aku selepas balik dari sekolah ADNI ni...papa..sekolah tu ada kolam renang papa....dalam ati aku...mahu ye tak ada...kalau dah yurannya pun lebih RM8,000 setahun...abihlah duit ASB mama...
Gaya sopan santun (macam papa dia jugak....kah kah kah...)
Gaya Power Rangers...(ni macam mama dia sbb mama dia RATU LOCUM...mmg power rangers)
Yang ni pulak gaya mama dia...pandai menggoda....tergoda I....

2 ulasan:

iinsanpiatu berkata...

wow abglong gempak la kindergarden nye..semoga akan menjadi abg contoh terbaik untuk adik n berjaya dalam hidup serta membalas jasa ayah n bondamu

ixoraroxi berkata...

huhu...anak2 IX dolu masa umur 5 tawun anto kat tabika KEMAS je...yuran bulanan 20 hennget jek...pandai gak!bila dah mula sekolah..tiap2 tahun ibu dijemput ke majlis anugerah cemerlang..glamer u!hahahaha