Selasa, 6 Mei 2008

Darlin kene ceme-ceme...

Malam tadi (5hb Mei 2008)...aku tak balik pun rumah...sementara tunggu Mas abis locum jam 11 mlm...aku dan anak2 lepak kat klinik aje.. Darlin tak berapa sihat...dada dia pun bergelodak bunyinya...kahak nya banyak kot..biasalah bebudak..apa lagi stail hidup kami.... kereta merah tu dah jadi rumah no 1, rumah kat Andalas tu cuma tempat tido aje...semua org dah cakap....BESO KAT DALAM KERETALAH ANAK2 KAMU HOIII..
1st time Darlin pakai gas ni...tak menangis pun macam abg long masa kecik kecik dulu... Abg long kalau bab bergambo...bagikan kat dia... Kadang-kadang terfikir jugak...
Mungkin sebab ini kot, Allah hanya kurniakan 2 org anak aje buat kami,..
Cukuplah...kalau dah itu rezekinya....

Mujur anak2 ini baik dan tak banyak ragam......

Ateeeee...tengoklah papanya....baik sungguh papanyaaaaaaaaaaaa

2 ulasan:

iinsanpiatu berkata...

sian nya Darlin..bapa mithali la abgBlack ni..caya lah..bertambah sayang la Doktor Mas kat cik abg dia..hehehe jgn marah eik

ixoraroxi berkata...

alahhhh her mother kan doktor...kecik punya hal tu kawan..:D