Selasa, 6 Mei 2008

Abang long # 2

4hb Mei 2008, seperti biasa, selepas ambik Mas dari klinik di Rahman Putra, baru kami sekeluarga makan malam. Mula-mula nak makan di sg buluh aje..tapi jemu pulak..so aku cadangkan kami makan di Andalas aje... Sampai di Andalas jam dah menunjukkan pukul 10 lebih...abg long yg penat training power rangers dah tertido dah...penat gerakkan...tapi tak bangun-bangun jugak...
Nak tinggalkan dalam kereta takut bahaya..so angkut jugaklah...papa dia jugaklah yg jadi mangsa mendukung(apa punya bahasalah ni...) Memang mas ada suruh aku makan dulu kalau dia kerja malam....tapi masalahnya..macam mana aku nak makan kalau Daniel aku nak suap...Darlin aku kena pegang... Tulah..papa dah cakap...waktu ptg tu tido daniel...tapi tak nak dengo..nak jugak berLATIH Power Rangersnya....meloncatlah...sampai Darlin pun mengeletek kakinya..(nak joint sekalilah tu) Cian Daniel....

4 ulasan:

kakzie berkata...

aduhla sian nengok abglong tu..ni dah kes mendera ni:D

IXORAROXI berkata...

kesian IX tengok anak kamu ni BC...macam tak cukup rehat, bebudak mana boleh macam tu..habis kamu dok usung je dia ke hulu ke hilir..kalau kamu tu tak cukup rehat, aku tak kisah pun.. tapi kesian bebudak tu

black_canary berkata...

dik...daniel tu mmg macam tu...tu penat sangatlah tu..

Ix..dia penat bukan sbb penat kena usung kesana-sini..tapi sbb main..meloncatlah..tapi dia main tak kacau org cuma bising ajelah..dia Satria Baju Hitamlah..Utramanlah..lawan setan jahatlah..

azieazah berkata...

Kagum aku dengan kamu ni BC...

tapi sementara anak-anak nak beso... gitulerrrr